Euro

52,8116

Dolar

46,4851

Altın

5.954,88

haberler
EĞİTİM

Gaziantep'te okul müdürleri ile yılsonu toplantısı yapıldı

Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı başkanlığında, Şahinbey ilçesindeki okul müdürlerinin katılımıyla sene sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
  • Ekleme: 24.06.2026 17:20 Güncelleme: 24.06.2026 17:20
Mustafa KESKİN
Gaziantep'te okul müdürleri ile yılsonu toplantısı yapıldı

Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu'nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı'nda, eğitimin sahadaki yansımaları kapsamlı biçimde ele alındı.

Toplantıda geride kalan eğitim öğretim yılı çok yönlü bir bakış açısıyla değerlendirildi. Okulların akademik başarı düzeylerinden sosyal ve kültürel faaliyetlerine, öğrenci odaklı uygulamalardan yerel imkânlarla güçlendirilen projelere kadar birçok başlıkta görüş alışverişinde bulunuldu.

Ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ele alınırken eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik adımlar üzerinde duruldu.

Toplantıda okul müdürlerine hitap eden İl Milli Eğitim Müdürü Arpacı, eğitimin yalnızca bir eğitim öğretim yılından ibaret olmadığını söyledi. Eğitimin süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu vurgulayan Arpacı, okul müdürlerinin bu sürecin en önemli yapı taşları olduğunu ifade etti.

Toplantı, okul müdürlerinin karşılıklı görüş ve değerlendirmelerini paylaşmasının ardından sona erdi. (İLKHA)

Son Eklenenler

Çok Okunanlar

Çerez Politikası

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "çerez politikasını" inceleyebilirsiniz.