kaa

Gaziantep'te otomobil inşaat alanına düştü

Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde meydana gelen trafik kazasında otomobil yol kenarındaki inşaat alanına düştü.

Edinilen bilgilere göre, olay Şahinbey ilçesi Perilikaya Mahallesi, Abdulkadir Yüksel Devlet Hastanesi civarında Havaalanıyolu üzerinde meydana geldi. Kazada herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, sürücünün araçtan kendi imkanlarıyla çıktığı öğrenildi.

İnşaat alanına düşen otomobil, daha sonra vinç yardımıyla bulunduğu yerden çıkarıldı.

Kaza nedeniyle araçta maddi hasar meydana geldi. (İLKHA)

HABERİMİZE AİT VİDEO İÇİN TIKLAYINIZ.